|
 |
|
Zavarovanje in varovanje prostorov |
« Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » |
Avtor |
Sporočilo
|
MM |
Objavljeno: 24 Maj 2009 09:21 Naslov sporočila: Zavarovanje in varovanje prostorov |
|
|
Administrator foruma
Pridružen/-a: 14.04. 2009, 18:47 Prispevkov: 122
|
Glede na to, da se je v eni izmed debat na tem forumu pojavila informacija, da je bilo kar nekaj vlomov v kletne prostore v naselju Bistra, me zanima kako zdajšnji stanovalci ponavadi urejate zavarovanja? Ali ima vsak posameznik zavarovano lastno stanovanje, skupne prostore pa ima cel blok skupaj? Ker nimam izkušenj z organiziranjem življenja v bloku me seveda zanima kakšna je najbolj optimalna rešitev za vse stanovalce, saj bomo tudi v A6 potrebovali nek sistem...
V stroških upravljanja je videti tudi postavko o varovanju prostorov s strani varnostnih služb - ali se opravlja dejansko fizično varovanje ali gre zgolj za "nalepko na vratih" ?
Stanovalcem vnaprej hvala za odgovore!
Lep pozdrav,
MM |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vilma |
Objavljeno: 25 Maj 2009 13:13 Naslov sporočila: Zavarovanje |
|
|
Pridružen/-a: 05.05. 2009, 11:33 Prispevkov: 17
|
V pogodbi o medsebojnih razmerjih je določeno(=POMR, pri nas 34. člen), da se mora zavarovati stavba kot celota, in da se o tem dogovorijo etažni lastniki in upravnik.
Naš objekt smo zavarovali po pogojih in za nevarnosti kot zahteva POMR po potrditvi nadzornega odbora (NO). Predlog ponudbe, ki nam ga je pripravil upravnik je bil za et.lastnike neustrezen, saj je pri vsaki ponudbi za zavarovanje posameznih nevarnosti obstajala odbitna franšiza, kar ni običajno (odbitna franšiza je običajna le pri potresnem zavarovanju).
Če boste primerjali stroške zavarovalnih premij boste videli razliko med A3 (pri nas nimamo odbitne franšire, razen pri potresu) in A4 v višini letne premije.
Torej, NO je sklenil zavarovanje v imenu in za račun etažnih lastnikov. Upravnik je sredi zavarovalnega leta zavarovalno polico storniral (Zavarovalnica je to na njegovo zahtevo storila brez oklevanja) in sklenil novo v svojem imenu in za svoj račun, kar v praksi pomeni, da v primeru škodnega dogodka v stanovanju, ki je etažna lastnina, upravnik pripelje mojstra, ki zadevo nr. popravi, sanira; sam upravnik sklene zaključni sporazum in poplača mojstra in upravnik prejme odškodnino od zavarovalnice.
Kot članica NO imam kopije pogodb z izvajalci, ki jih je sklenil upravnik. Pri tem je zelo zanimivo dejstvo, da so sklenjene v imenu in za račun etažnih lastnikov, razen pri zavarovanjih, kjer pa ima upravnik druge interese (=beri: bonitete in tudi druge ugodnosti, ki seveda "pripadajo" upravniku, ki je pravna oseba, ne pa etažnim lastnikom).
Seveda je odveč povdariti, da se etažni lastniki s takšnim zavarovanjem v veliki večini ne strinjajo.
V zvezi s tem pri nas trenutno potegajo določene aktivnosti za ureditev tega problema. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MM |
Objavljeno: 26 Maj 2009 09:42 Naslov sporočila: |
|
|
Administrator foruma
Pridružen/-a: 14.04. 2009, 18:47 Prispevkov: 122
|
Zanimivo...
Kako je pa s fizičnim varovanjem pri vas, ali imate to urejeno?
Ima morda kdo od stanovalcev alarmno napravo? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
 |
|
Stran 1 od 1 |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|
|
|